BARCELONA OG HØYE HÆLER

Jeg er heldig som kan se, høre, føle, lukte og smake.

På høye hæler i Barcelona er er jeg på jakt etter å tilfredsstille sansene.

Her skal det ikke bare bli Iberico av beste kvalitet og rosa sprudlende Cava.

Det skal bli mye mye mer….

Det velkjente matmarkedet La Boqueria ligger ikke langt fra hotellet, og bra restauranter er det ikke direkte knapphet av her i matverdens mecca.

…det skal med andre ord handle om MAT

Jeg skal hente inspirasjon til min matlaging, og jeg gleder meg som et lite barn til å smake kombinasjoner av salt, søtt, surt og bittert på Katalansk vis.

Dere skal få små porsjoner av mine opplevelser her på bloggen. Så følg med, det kommer mye spennende fra Annica i Barcelona på høye hæler.

Hilsen

Annica

Kategorier: Ukategorisert

Abonner

Abonner på vår RSS strøm og sosiale profiler for å få oppdateringer.

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 203 andre følgere

