KYLLINGVINGER

Det holder med to ting på tallerkenen sier Hellstrøm i KK nr 52.

Det synes jeg også av og til, men dersom man har treningsglade barn i hus kan det virke knapt på unge og aktive kropper.

Frisk salat med sennepsvinagrette og grillede kyllingvinger fra Stange, og råris til de som vokser.

Godt og lett.

Nam!

Sennepsvinagrette

1/2 tsk honning

1 ss sennep

1-2 ss hvitvinseddik

olivenolje

Jeg pleier å gni inn kyllingvingene med salt, pepper, paprikapulver og kayennepepper.

Legg kyllingvingene på et brett eller på en rist og stek på høy temperatur, gjerne grillmodus, ca 4-5 min på hver side.

Legg den feteste siden nedover først.

Nam!

Feel Good With Food!

Hilsen

Annica

Stikkord: , , , , ,

Kategorier: Kjøtt, Kylling, Middag

Abonner

Abonner på vår RSS strøm og sosiale profiler for å få oppdateringer.

2 kommentarer den “KYLLINGVINGER”

  1. januar 8, 2011 kl. 7:24 pm #

    Dette så veldig godt ut. I kveld er jeg hjemme alene så da skal jeg faktisk lage dette til meg selv, men har laget salatdressingen annerledes.. Har nettopp oppdaget bloggen din og liker den kjempegodt.
    Kommer antagelig til å publisere retten på min egen matblogg, men kommer selvsagt til å si at det er etter din oppskrift og henvise til bloggen din. Håper dette er greit for deg, men hvis ikke er det bare å gi meg beskjed.
    Du er også velkommen til å besøke min matblogg :o))

    http://www.mammaskokebok.blogspot.com

    • januar 10, 2011 kl. 5:00 pm #

      Hei Torill,

      Bare hyggelig at du lager din egen variant av mine oppskrifter, målet er jo å inspirere andre:-)

      Takk for positiv tilbakemelding, det setter jeg pris på! Nå ligger din blogg lenket på min side:-)

      Fortsatt God kveld!

      Hilsen
      Annica

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 203 andre følgere

