BRYGGA 11 – SANDEFJORD

Jeg var på sommerfest hos en god venninne i Skien for vel to uker siden. På veien hjemover mot Oslo tok vi turen innom Sandefjord og Geir Skeie sin restaturant Brygga 11. Jeg kan trygt anbefale dette stedet, skroll nedover i blogginnlegget så skjønner dere hva jeg mener. Et koselig sted og en av godbitene på menyen var et akevittbrett med matjessild, ørret, sursild og varmrøkt makrell. Men, det er ikke noen som helst grunn til å stoppe bestillingen der, for menyen frister videre med dagens fisk. Her lysing med potetchips og grønnsaker, mektig men utrolig godt. Selv om jeg på dette tidspunkt er mett og belåten, så klarer jeg likevel ikke å motså en dessert. Her en aldeles nydelig sitronkrem med norske rørte bringebær, bringebærsobet og marengs. Helt til slutt kom godbitene, små petite four. Det er da du skjønner at du er på riktig sted:)

mmm

Hilsen Annica

Stikkord:

Kategorier: Restaurant

Abonner

Abonner på vår RSS strøm og sosiale profiler for å få oppdateringer.

3 kommentarer den “BRYGGA 11 – SANDEFJORD”

  1. juni 7, 2012 kl. 2:17 pm #

    Ser og høres veldig bra ut! Jeg som bor såpass nært burde kanskje ta en tur i løpet av sommeren, takk for tipset :D
    Maria

    • juni 22, 2012 kl. 10:40 pm #

      Maria, det må du gjøre:)

      Ønsker deg en riktig god sommer!

      Klem A

    • juni 24, 2012 kl. 1:30 pm #

      Et herlig sted:)

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 203 andre følgere

