VANNMELON OG JOGGESKO

Disse joggeskoene har gått noen runder og er vel egentlig ferdig til å kasseres, men fordelen er at de er så tilpasset min fot at jeg gruer meg for å skaffe et par nye:). Jeg er bitt av basillen og elsker å jogge og for meg har det blitt en livsstil på lik linje som det å lage mat fra bunnen av. Mine jogge sko følger meg overalt, uansett hvor jeg reiser i verden. Det er så lett å bare hive seg ut, enten det er langs Central Park i NY, midt i byen i San Fransisco, langs elven i København, eller som her på stranden på Sicilia. Men det er varmt og etter en joggetur  i 33 graders varme skriker kroppen etter noe kaldt å drikke og det stopper ikke. Vannmelonsmoothie er en perfekt tørsteslekker og kjøkkenet i huset der vi bor er enkelt utrustet så her får man ta hva man har og gjøre det beste ut av saken. En gaffel, isbit, litt pellegrino og et sugrør fungerte perfekt:)

 Lillemann demostrerer størrelsen på vannmelonen og den er STOR:)

Joggingen er også en bestevenn når ting føles tungt, som nå i denne forsvinningssaken som foregår i media. Vi har lært Sigrid å kjenne og hatt mange fine stunder sammen, håper at hun finner veien hjem til mor og far igjen! Hun er en av de flotteste, KOM HJEM NÅ!

Hilsen Annica på Sicilia

Stikkord: ,

Kategorier: Ukategorisert

Abonner

Abonner på vår RSS strøm og sosiale profiler for å få oppdateringer.

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 203 andre følgere

